bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Urząd Gminy Miasta Marki

Urząd Miasta Marki, czyli w skrócie urząd lub ratusz znajduje się przy Alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 95 w Markach.

Budynek urzędu miasta widok od strony Alei Piłsudskiego

Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracują burmistrz i urzędnicy.

Budynek ma dwa wejścia – wejście główne od strony Al. Marsz. J. Piłsudskiego

wejście główne do urzędu miasta

oraz wejście boczne od strony kościoła – to wejście jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, osób starszych i dla mam z dziećmi.

wejście boczne z podjazdem i domofonem

 

Burmistrz jest kierownikiem urzędu. Burmistrzem w Markach jest Jacek Orych.

Jacek Orych Burmistrz Miasta Marki.

Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępcy Burmistrza, Sekretarz Miasta, Skarbnik Miasta oraz pracownicy wielu wydziałów.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie można też wziąć ślub cywilny.

W urzędzie zapłacisz podatki. To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.

Urząd zajmuje się też drogami, chodnikami i ścieżkami rowerowymi.

Ścieżka rowerowa na wale przeciwpowodziowym wzdłuż rzeki Długiej.

Ochrona środowiska, segregowanie śmieci i zieleń w mieście to także rzeczy, za które odpowiada urząd.

Kontakt z pracownikami urzędu

Zapraszamy Was do ratusza od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek 8.00-16.00

Wtorek 8.00-16.00

Środa 8.00 -18.00

Czwartek 8.00-16.00

Piątek 8.00-14.00

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 22 781 10 03.

Możesz też wysłać e-mail na adres: urzad.miasta@marki.pl.

Żeby załatwić sprawy w ratuszu osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

  • przynieść pismo do kancelarii

Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

Jak trafić do kancelarii?

Wchodzisz wejściem bocznym – od strony kościoła

Wejście boczne, z podjazdem i domofonem

Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz:

Widok po wejściu do ratusza - tablica informacyjna.

Kiedy spojrzysz w lewo zobaczysz drzwi do kancelarii.

drzwi prowadzące do kancelarii

Tak kancelaria wygląda w środku.

Pokój nr 13 - Kancelaria.

  • Możesz też napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail urzad.miasta@marki.pl.

  • Jeśli chcesz możesz do nas zadzwonić na numer 22 781 10 03.

  • Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędnikiem przez wideotłumacza.

  • Osoba niedosłysząca lub głucha musi mieć dostęp do Internetu i kamerę w swoim komputerze, telefonie lub tablecie. Wystarczy, że wejdzie na stronę internetową https://pzgomaz.com/conference i połączy się z tłumaczem języka migowego.

Jeśli jesteś w urzędzie to szukaj specjalnego oznaczenia piktogramem (to znaczek graficzny, który ułatwia komunikację) – oznacza on, że to w tym miejscu będziesz mógł skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego online.

Piktogram oznaczający usługę tłumacza języka migowego, dwie dłonie w geście migania.

Toalety dla osób niepełnosprawnych

Specjalna toaleta znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia bocznego. W tej toalecie jest także przewijak dla dzieci.

Łazienka dla OzN i dla rodziców

Jeśli przyjedziesz do nas autem

zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu.

Dwa miejsca znajdziesz od strony kościoła, jedno od strony ulicy Rejtana.

Miejsca dla OzN przed budynkiem ratusza.

zdjecie
fot. 1
fot. 2
fot. 4
fot. 7
fot. 8
fot. 10
fot. 14
fot. 15
fot. 16
fot. 17
fot. 18

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03

BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry