Uruchomiliśmy zakładkę, w której znajdziesz niezbędne wnioski i formularze - także do wykorzystania w wersji elektronicznej
W ubiegłym roku z profilu zaufanego korzystało już 13 mln obywateli naszego kraju (w naszym ratuszu potwierdziło go 1190 osób). To najpopularniejsze narzędzie, którym można załatwiać bardzo dużo spraw urzędowych używając domowego komputera. Także w naszym urzędzie.
- By ułatwić Państwu wykorzystanie elektronicznego kanału, na naszej stronie internetowej uruchomiliśmy specjalną zakładkę „Wnioski i formularze” – mówi Anna Marchlik, sekretarz miasta.
W portalu https://marki.epuap.online/ nasi mieszkańcy znajdą ponad 160 różnego rodzaju dokumentów. Są to sprawy z zakresu ewidencji ludności (np. zameldowania), Urzędu Stanu Cywilnego (np. wydawanie odpisów), zagospodarowania przestrzennego, dróg, ochrony środowiska, podatków i opłat lokalnych czy deklaracji odpadowych. Możecie Państwo wypełnić je elektronicznie, opatrzyć elektronicznym podpisem (do czego w dobie koronawirusa serdecznie zachęcamy) oraz przesłać do nas za pomocą platformy. Możecie też je wydrukować, klasycznie wypełnić i złożyć w urzędzie lub wysłać pocztą.
W okresie pandemii staramy się zapewnić ciągłość obsługi klienta w naszym ratuszu. Jeśli planują Państwo wizytę w urzędzie (Aleja Piłsudskiego 95) lub Wydziale Podatków i Opłat (Lisa-Kuli3a), prosimy o wykorzystanie naszego innego e-narzędzia. W ubiegłym roku uruchomiliśmy stronę https://rezerwacja.marki.pl
- Przy jej pomocy możecie zarezerwować konkrety termin i godzinę wizyty w urzędzie. Będziemy wdzięczni za wykorzystanie tej możliwości - mówi Anna Marchlik.
TM
26 stycznia 2022, godz. 17:43
#Miasto
© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03
BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa