Internetowe Biuro Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego ma już 1700 użytkowników.
„Nasi klienci dysponują wygodnym rozwiązaniem, my zaś możemy chronić środowisko, drukując mniej papierowych faktur” – tak zalety Internetowego Biura Obsługi Klienta IBO zachwala Wodociąg Marecki. W lutym do grona użytkowników tego e-rozwiązania dołączyła osoba nr 1700.
- W ubiegłym roku IBO zyskało 400 nowych użytkowników. Liczymy, że w tym roku ta liczba będzie znacznie większa – mówi Krzysztof Grzebkowski z Wodociągu Mareckiego.
Jak informuje Wodociąg Marecki, IBO pozwala na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, kontrolę rozrachunków i rozliczeń, przeglądanie historii wskazań wodomierza, przekazywanie odczytów i analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków.
Więcej na ten temat TUTAJ
TM
7 lutego 2019, godz. 17:13
#Wodociąg Marecki
© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03
BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa