bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Bez żalu pożegnali się z papierem

Internetowe Biuro Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego ma już 1700 użytkowników.

„Nasi klienci dysponują wygodnym rozwiązaniem, my zaś możemy chronić środowisko, drukując mniej papierowych faktur” – tak zalety Internetowego Biura Obsługi Klienta IBO zachwala Wodociąg Marecki. W lutym do grona użytkowników tego e-rozwiązania dołączyła osoba nr 1700.

- W ubiegłym roku IBO zyskało 400 nowych użytkowników. Liczymy, że w tym roku ta liczba będzie znacznie większa – mówi Krzysztof Grzebkowski z Wodociągu Mareckiego.

Jak informuje Wodociąg Marecki, IBO pozwala na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, kontrolę rozrachunków i rozliczeń, przeglądanie historii wskazań wodomierza, przekazywanie odczytów i analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków.

Więcej na ten temat TUTAJ

TM
7 lutego 2019, godz. 17:13
#Wodociąg Marecki

zdjecie

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, www.marki.pl, 22 781 10 03

ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa

skocz do góry