bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

"Zostaliśmy w domu? Sięgnijmy po IBO"

Wodociąg Marecki zaprasza do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.

Informacja Wodociągu Mareckiego:

Część z Was pozostała w domach. I dobrze, bo z powodu sytuacji epidemiologicznej są to trudne tygodnie. Ale, wbrew pozorom, to czas, kiedy możemy (wirtualnie) załatwić sprawy, które ułatwią codzienne życie. I my mamy taką dla Was propozycję. Do Waszej dyspozycji jest Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO). Dzięki niemu otrzymacie faktury w formie elektronicznej (powiadomienia przychodzą na e-maila), skontrolujecie poziom zużycia wody, zgłosicie stan licznika i podlicznika. Z tego bezpłatnego rozwiązania korzysta już ponad 2300 naszych abonentów. Dołączcie do ich grona – tym bardziej, że założenie IBO jest proste.

Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl).

Następnie otrzymacie formularz akceptacji (także drogą e-mailową). Po wypełnieniu tego formularza odeślijcie go z powrotem do Wodociągu Mareckiego - to może być skan lub zdjęcie. PAMIĘTAJCIE - trzeba zachować sobie „Odcinek do klienta” – bez niego nie będzie można się logować. I to wszystko.

Uzyskujemy nie tylko wygodne narzędzie. Razem chronimy środowisko, drukując mniej papierowych faktur.

#zostanwdomu #miastomarki #ibo #wodociag

Poniżej link do informacji na stronie:

https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi

TM
18 marca 2020, godz. 12:20
#Wodociąg Marecki

zdjecie

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03

BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry