facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Internetowy jubileusz

opubl.:6 lipca 2017, godz. 10:45
tagi:Wodociąg Marecki sp. z o.o.

Internetowe Biuro Obsługi, uruchomione przez Wodociąg Marecki, ma tysięcznego użytkownika.

W świecie elektroniki papierowe faktury prędzej czy później muszą trafić do lamusa. Do takiego wniosku doszła pani Agnieszka, mieszkanka Marek, która kilka dni temu została użytkownikiem Internetowego Biura Obsługi (IBO) Wodociągu Mareckiego.

- Serdecznie gratulujemy – okazja jest szczególna, bo mieszkanka Marek została użytkownikiem nr 1000 naszego internetowego rozwiązania. Dla pani Agnieszki przygotowaliśmy torbę z naszymi gadżetami – informuje Wodociąg Marecki.

IBO pozwala na:

- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,

- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,

- przeglądanie historii wskazań wodomierza,

- przekazywanie odczytów,

- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,

- weryfikowanie danych ewidencyjnych.

 Jak stworzyć konto w IBO? To nieskomplikowane:

1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl, tel. 22 781-35-32), aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do Wodociągu Mareckiego,

- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,

- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żeromskiego 30), przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,

- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

TM

  • fot. 0

 

generowano: 0.0155s

ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa