Co czwarty klient Wodociągu Mareckiego korzysta z wygodnego e-rozwiązania
Miejskie przedsiębiorstwo wodociągowe zachęca do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO). W ubiegłym tygodniu firma poinformowała, że po takie narzędzie sięga już 3700 abonentów. To 20-25 proc. klientów Wodociągu Mareckiego.
Nasi klienci mają do dyspozycji wygodne narzędzie komunikacji z wodociągiem, a my chronimy środowisko zużywając mniej kopert i papieru na faktury – czytamy na stronie Wodociągu Mareckiego.
Osoby, wykorzystujące IBO:
IBO ma też jeszcze jedną ogromną zaletę. Dzięki niemu szybko znajdziecie dane o zużyciu wody, potrzebne do złożenia deklaracji odpadowej. Kolejna tura składania deklaracji już za pasem, bo na początku 2023 r! Dzięki IBO będziecie mogli pobrać zbiorczą informację o zużyciu wody, gdzie znajdziecie wszelkie niezbędne dane! – informuje Wodociąg Marecki.
Więcej informacji na temat IBO TUTAJ
TM
3 października 2022, godz. 12:50
#Miasto #Wodociąg Marecki
© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03
BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa