Internetowe Biuro Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego z nową opcją.
Jest bezpłatne, wygodne, a teraz dodatkowo ma nowy wygląd. Mowa o Internetowym Biurze Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego (IBO). Jest to narzędzie, z którego korzysta już 2500 abonentów miejskiej spółki. Dzięki IBO można uzyskać faktury w wersji elektronicznej, podawać stan licznika i podlicznika, kontrolować rachunki i rozliczenia, a także pobrać informację o zużyciu wody, potrzebną do przygotowania nowej deklaracji odpadowej dla miasta. W tym tygodniu został odświeżony design IBO, została też wprowadzona możliwość samodzielnej zmiany hasła dostępu. Więcej na ten temat TUTAJ
TM
1 września 2020, godz. 08:54
#Wodociąg Marecki
© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03
BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa