Można umawiać się na spotkania w wydziałach: ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami oraz inwestycji i zarządu dróg.
W kwietniu wprowadziliśmy pilotaż elektronicznej rezerwacji wizyt w naszym urzędzie. Zaczęliśmy od Wydziału Spraw Obywatelskich. W maju rozszerzyliśmy pilotaż o Wydział Podatków i Opłat. Przez miesiąc z takiej elektronicznej opcji skorzystało ponad 100 osób.
Wyniki są zachęcające, dlatego czas na kolejny krok. Od 7 czerwca można rezerwować wizyty w trzech kolejnych wydziałach: ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami oraz inwestycji i zarządu dróg – mówi Anna Marchlik, sekretarz miasta.
Jak działa system?
Po przyjściu do urzędu na biletomacie należy wybrać ikonę „rezerwacja internetowa”, wpisać PIN i wydrukować bilet. System głosowy poinformuje o numerze pokoju i stanowisku, gdzie czeka na nas odpowiedni pracownik.
Przypominamy, że rezerwacji dokonujemy najpóźniej „dzień przed”, natomiast najwcześniej – „na dwa tygodnie przed” planowaną wizytą. Na każdą godzinę będzie mógł się zarejestrować internetowo jeden interesant z danego zakresu. Będzie on zapraszany do załatwienia sprawy z pierwszeństwem przed osobami, które pojawiły się bez takiej rezerwacji. Zapraszamy!
TM
7 czerwca 2021, godz. 08:00
#Miasto #Środowisko #Poradnik mieszkańca
© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03
BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa