bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Już 3700 abonentów sięga po IBO

Co czwarty klient Wodociągu Mareckiego korzysta z wygodnego e-rozwiązania

Miejskie przedsiębiorstwo wodociągowe zachęca do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO). W ubiegłym tygodniu firma poinformowała, że po takie narzędzie sięga już 3700 abonentów. To 20-25 proc. klientów Wodociągu Mareckiego.

Nasi klienci mają do dyspozycji wygodne narzędzie komunikacji z wodociągiem, a my chronimy środowisko zużywając mniej kopert i papieru na faktury – czytamy na stronie Wodociągu Mareckiego.

Osoby, wykorzystujące IBO:

  • otrzymują faktury w formie elektronicznej (powiadomienie jest wysyłane do klienta w ciągu 24 h od jej wystawienia)
  • mogą sprawdzić historię wskazań wodomierza głównego i podlicznika
  •  mogą przekazać ich odczyty

IBO ma też jeszcze jedną ogromną zaletę. Dzięki niemu szybko znajdziecie dane o zużyciu wody, potrzebne do złożenia deklaracji odpadowej. Kolejna tura składania deklaracji już za pasem, bo na początku 2023 r! Dzięki IBO będziecie mogli pobrać zbiorczą informację o zużyciu wody, gdzie znajdziecie wszelkie niezbędne dane! – informuje Wodociąg Marecki.

Więcej informacji na temat IBO TUTAJ

TM
3 października 2022, godz. 12:50
#Miasto #Wodociąg Marecki

zdjecie

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03

ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa

skocz do góry