bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Proste, wygodne, ekologiczne

Z Internetowego Biura Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego korzysta już 2500 abonentów.

Zamiast czekać na papierowy rachunek możesz go dostać na skrzynkę poczty elektronicznej. Zamiast podawać stan podlicznika przez telefon możesz przesłać dane przez internet. Zamiast czekać na zaświadczenie o zużyciu wody (potrzebne do rozliczeń za odpady) możesz ściągnąć faktury i potrzebne dane elektronicznie. Takie możliwości daje Internetowe Biuro Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego. W tym tygodniu dołączył do niego abonent nr 2500. Miejska spóła dziękuje dotychczasowym użytkownikom i zachęca kolejne osoby, podkreślając walor ekologiczny tego rozwiązania.

- To nie tylko wygodne i bezpłatne rozwiązanie. Dzięki niemu wspólnie chronimy środowisko. Zużywamy bowiem mniej papieru na drukowanie rachunków. Przez rok dzięki decyzji 2500 osób nie musimy zadrukowywać minimum 30 000 stron, nie musimy pakować faktur w 30 000 kopert. Zachęcamy do korzystania z IBO – mówi Katarzyna Tymińska z Wodociągu Mareckiego.

Więcej na temat możliwości IBO na stronie Wodociągu Mareckiego. Zobacz również film z listopada 2017 r.

Wodociąg Marecki
7 sierpnia 2020, godz. 08:53
#Miasto #Wodociąg Marecki

zdjecie

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, www.marki.pl, 22 781 10 03

ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa

skocz do góry