bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Rezerwacja wizyty w urzędzie

W kwietniu 2021 r. wprowadziliśmy pilotaż elektronicznej rezerwacji wizyt w naszym urzędzie. Zaczęliśmy od Wydziału Spraw Obywatelskich. W maju rozszerzyliśmy pilotaż o Wydział Podatków i Opłat. Ponieważ wyniki były zachęcające, wprowadziliśmy możliwość rezerwacji wizyty w kolejnych wydziałach. Zachęcamy do wykorzystania tej opcji!

Jak działa system?

  1. Najpierw wchodzimy na stronę https://rezerwacja.marki.pl
  2. Wybieramy jedną z dwóch ikon: UM Marki lub UM Marki Wydział Podatków i Opłat
  3. Następnie, po prawej stronie ekranu, wybieramy usługę, która nas interesuje. Klikamy na odpowiednią ikonkę i przechodzimy do rezerwacji terminu wizyty. Zaznaczamy datę, a następnie godzinę wizyty w ratuszu.
  4. Wpisujemy imię i nazwisko, podajemy adres e-mail i dodajemy wyświetlany u dołu kod CAPTCHA.
  5. Po zarezerwowaniu wizyty mieszkaniec otrzymuje na adres poczty elektronicznej informację o terminie i godzinie spotkania, informację RODO oraz dwa przyciski „potwierdź swoją wizytę” i „odwołaj swoją wizytę”. Prosimy, by w ciągu 30 minut potwierdzić wizytę.
  6. Po potwierdzeniu wizyty interesant otrzyma kod PIN – to ważne, by go sobie zapisać

Po przyjściu do urzędu na biletomacie należy wybrać ikonę „rezerwacja internetowa”, wpisać PIN i wydrukować  bilet. System głosowy poinformuje o numerze pokoju i stanowisku, gdzie czeka na nas odpowiedni pracownik.

Przypominamy, że rezerwacji dokonujemy najpóźniej „dzień przed”, natomiast najwcześniej – „na dwa tygodnie przed” planowaną wizytą. Na każdą godzinę będzie mógł się zarejestrować internetowo jeden interesant z danego zakresu. Będzie on zapraszany do załatwienia sprawy z pierwszeństwem przed osobami, które pojawiły się bez takiej rezerwacji. Zapraszamy!

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03

BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry