bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Inwestycje drogowe

Zrealizowane ulice:

  • Ceramiczna,
  • Dębowa,
  • Głowackiego,
  • Legionów Polskich,
  • Piaskowa,
  • Szczygla,
  • Żwirowa,
  • Sokola (zobacz film),
  • Rolna,
  • Fiołkowa,
  • Letnia,
  • Łąkówek,
  • Niecała,
  • Poprzeczna,
  • Ziołowa,
  • Matejki i Tuwima (zobacz film),
  • Pomnikowa,
  • odcinki Grunwaldzkiej i Okólnej,
  • Gen. Sowińskiego (zobacz film),
  • Promienna (zobacz film),
  • Szkolna i Urocza (zobacz film),
  • Chocimska, Napoleona, Norwida, Stokrotki, Walewskiej
    (zobacz film),
  • Staszica, Kołłątaja, Równa (zobacz film),
  • Poznańska (od Konopnickiej do łącznika z Ząbkowską),
  • Wiewiórki,
  • Lisia (zobacz film),
  • Zagłoby (zobacz film),
  • Zygmuntowska (zobacz film),
  • Hoovera (zobacz film)
  • Główna, Przyleśna, Wschodnia, Wiśniowa, Zachodnia, Strzelecka, łącznik w Wesołej - od Sowińskiego do Głównej (zobacz film),
  • Wereszczakówny (zobacz film)
  • Bema i Czackiego (zobacz film)
  • łącznik między Łączną i Klonową,
  • przedłużenie ulicy Wspólnej do MCER
  • Mokra
  • parkingi Parkuj i Jedź przy Sportowej i Dużej (zobacz film),
  • odcinki chodników przy Okólnej (zobacz film), Grunwaldzkiej, Sportowej, przy kamienicach.
  • Sosnowa-Kościuszki (zobacz film)
  • łącznik Cmentarna - DW 631 (zobacz film)
  • Projektowana i Turystyczna
  • Harcerska
  • Szeroka
  • Pomorska
  • ulica Skowronia (zobacz film)
  • Okólna (od Słonecznej do Bielówek - zobacz film)
  • Nałkowskiej i Kurpińskiego (zobacz film)
  • drogi rowerowe od węzła S8 do granic z Ząbkami
  • Batalionów Chłopskich (zobacz film)
  • Maratońska
  • odcinki: Długiej (wraz z sięgaczem), Skorupki i Olimpijskiej.
  • Pałacowa (zobacz film)
  • Billewiczów
  • Jasińskiego
  • dwa odcinki ulicy Hallera
  • Szydłowiecka
  • Żółkiewskiego
  • Jowisza-Marsa-Saturna (zobacz film)
  • Jana Długosza (od Granicznej do Sobieskiego i od Sobieskiego do rejonu ulicy Orła Białego)
  • Ceglana (od Zachodniej)
  • Podgórska (zobacz film)
  • łącznik Szkolnej z Poznańską (między Szczecińską i Jana Kazimierza)
  • Prosta
  • chodnik przy Bandurskiego (zobacz film)
  • ciąg pieszo-rowerowy - odcinek Wspólnej
  • Piotrówka
  • Kościelna
  • Koszalińska, Słupecka, Sadowa, Kołobrzeska
  • Wczasowa i odcinek Weneckiej (zobacz film)
  • Rzemieślnicza 
  • Żabia
  • Baśniowa
  • Topolowa
  • Długa
  • Wesoła (od Sokolej do granicy miasta)
  • Krzywa
  • Kaszubska
  • łącznik Puławskiego i Rydza-Śmigłego
  • odcinek Małachowskiego
  • Rzędziana i Rocha Kowalskiego
  • Północny odcinek Alei Piłsudskiego - od Legionowej do granicy z Radzyminem
  • Skorupki (kontynuacja)
  • Zakopiańska

Podpisana umowa

  • Wilcza

W przetargu

  • Akacjowa, Bandurskiego (sięgacz przy nr 55), Bankowa, Bociania, Borówkowa, Butrymów (od Kościuszki do nr 8), Gołębia, Jasińskiego (sięgacz od nr 1 do nr 19), Jastrzębia, Kamienna, Kolorowa, Kozacka, Krasińskiego (od Karłowicza do Legionów Polskich), Królowej Jadwigi, Królowej Marysieńki (od Środkowej do Makuszyńskiego), Marmurowa, Nauczycielska, Orla, Orła Białego (od Skorupki do Batalionów Chłopskich), Pocztowa, Pomarańczowa, Solskiego, Spacerowa (od rzeki do nr 182), Starzyńskiego, Tęczowa, Wilcza (od Sowińskiego do Jasińskiego), Wiśniowieckiego, Zielona (od Piłsudskiego do Borówkowej), Żurawia, Żurawinowa
  • Popiełuszki, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, Dobra

Zaprojektowane lub do projektowania:

  • Piłsudskiego, Lisa-Kuli, Karłowicza-Sobieskiego-Modrzewiowa,
  • Graniczna,
  • Mickiewicza"
  • Sportowa"
  • Żeromskiego,
  • Krakowska,
  • Władysława Jagiełły

Projekty zagospodarowania terenu

Droga do wybudowania drogi

Przygotowaliśmy dla Państwa przewodnik o procedurach, które trzeba przejść, by zrealizować inwestycję drogową.

W ostatnich latach nasz samorząd realizował budowę bądź modernizację około 4-5 km dróg rocznie (najczęściej w opcji z budową kanalizacji deszczowej lub drenażem). Najczęściej widzą Państwo efekt końcowy, czyli etap robót i oddania drogi do użytku. Ale zanim do etapu wykonawstwa dojdziemy, uzyskujemy własność gruntu i pokonujemy procedury, których realizacji wymaga od nas prawo. Niestety, o czym sami Państwo się mogą przekonać, trzeba na nie poświęcić mnóstwo czasu. Na dodatek terminarz nie obejmuje sytuacji, w których pojawiają się kolizje, spory i problemy. Wystarczy brak porozumienia z operatorami mediów w trakcie projektowania, zaskarżenie pozwoleń, brak ofert w przetargu lub kolizja w trakcie wykonywania prac, by realizacja inwestycji była dłuższa niż na grafice zamieszczonej poniżej.

Alternatywnym rozwiązaniem jest budowa nakładek asfaltowych. Na dawnych drogach gruntowych po ułożeniu podbudowy układamy dwie wartwy asfaltu: wiążącą i ścieralną. Takie drogi możemy budować tylko w tedy, gdy dysponujemy pełną własnością gruntu pod inwestycją. 

 

zdjecie
fot. 1

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03

BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry