Zarezerwuj BEZBŁĘDNIE wizytę w urzędzie
Jak prawidłowo korzystać z serwisu rezerwacja.marki.pl
W ubiegłym roku roku uruchomiliśmy internetową możliwość rejestracji wizyty w urzędzie miasta oraz wydziale podatków i opłat. Można to zrobić za pośrednictwem strony rezerwacja.marki.pl. Coraz więcej osób korzysta z tej możliwości, za co serdecznie dziękujemy. Mamy tylko jedną prośbą – o prawidłowe dokończenie procesu rezerwacji. Niestety, część osób o tym zapomina, dlatego przypominamy, jak prawidłowo tego dokonać.
- Wchodzimy na stronę https://rezerwacja.marki.pl
- Wybieramy – czy chcemy zarezerwować termin wizyty w urzędzie miasta (Aleja Piłsudskiego 95), czy też w Wydziale Podatków i Opłat (Lisa-Kuli3a)
- Następnie, po prawej stronie ekranu, wybieramy usługę, która nas interesuje (np. meldunek). Klikamy na odpowiednią ikonkę i przechodzimy do rezerwacji terminu wizyty. Zaznaczamy datę, a następnie godzinę wizyty w ratuszu.
- Wpisujemy imię i nazwisko, podajemy adres e-mail i dodajemy wyświetlany u dołu kod CAPTCHA.
- Po zarezerwowaniu wizyty mieszkaniec otrzymuje na adres poczty elektronicznej informację o terminie i godzinie spotkania, informację RODO oraz dwa przyciski „potwierdź swoją wizytę” i „odwołaj swoją wizytę”. Prosimy, by w ciągu 30 minut potwierdzić wizytę. Bez tego rezerwacja nie będzie ważna!
- Po potwierdzeniu wizyty interesant otrzyma kod PIN – to ważne, by go sobie zapisać
- Po przyjściu do urzędu na biletomacie należy wybrać ikonę „rezerwacja internetowa”, wpisać PIN i wydrukować bilet. System głosowy poinformuje o numerze pokoju i stanowisku, gdzie czeka na nas odpowiedni pracownik.
Z góry dziękujemy za prawidłowe dokonanie rezerwacji! Dzięki temu unikniemy sytuacji, w których na jeden termin przychodzi kilka osób – jedna prawidłowo zapisana i kilka, które nie potwierdziły wizyty.
TM
15 lutego 2022, godz. 10:12
#Miasto