bip.marki.pl facebook.com instagram.com twitter.com youtube.com

Obsługa klienta PGE wróci do Wołomina

Do zmian dojdzie w pierwszym półroczu tego roku

Starostwo powiatowe w Wołominie informuje, że grupa PGE, dystrybutor energii elektrycznej, uruchomi w I połowie 2022 r. Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Wołominie. Do 2012 r.  w tym mieście funkcjonował Rejon Energetyczny, gdzie realizowana była bezpośrednia obsługa mieszkańców powiatu. W 2012 r. rejon został przekształcony w posterunek energetyczny, a odbiorcy obsługiwani byli w Punkcie Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Legionowie.

W trosce o jak najwyższą jakość obsługi mieszkańców powiatu wołomińskiego, ale również po doświadczeniach z anomaliami pogodowymi, których niedawno doświadczaliśmy, jeszcze w pierwszej połowie 2022 roku PGE uruchomi nowy Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE.

Już w najbliższych tygodniach nasi mieszkańcy zyskają bezpośredni Punkt Obsługi Klientów w Wołominie. Zaplanowane inwestycje przyczynią się natomiast do poprawy bezpieczeństwa mieszkańców i zwiększą atrakcyjność inwestycyjną naszych gmin - dodaje Adam Lubiak, starosta wołomiński.

Plany PGE – informacja z prezentacji zamieszczonej na stronie starostwa

  • obecnie w PE Wołomin zatrudnionych jest 5 pracowników biurowych oraz 18 elektromonterów, trwa proces rekrutacyjny na 2 pracowników biurowych oraz kolejnych 5 elektromonterów.
  • doposażenie posterunku o kolejne 2 wozy techniczne Pogotowia Energetycznego i 1 specjalistyczny podnośnik do prac na wysokościach. Aktualnie PE dysponuje 8 wozami technicznymi pogotowia energetycznego oraz 4 podnośnikami i 1 wozem HDS.
  •  zwiększenie liczby szkoleń dla elektromonterów z zakresu PPN (prac pod napięciem) – nakierowane na skuteczne przyspieszenie procesu usuwania awarii sieciowych

TM
14 marca 2022, godz. 09:16
#Miasto

zdjecie

Menu

© Miasto Marki 05-270 Marki, Al. Piłsudskiego 95, 22 781 10 03

BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry